From: Joris Meijerink <Meijerink-at-gmail.com>
Subject: Re: Got my leopard running!! [TANKS]
Date: Wed, 14 Jun 2006 10:38:36 +0200

Misschien niet de bedoeling dat dit over de lijst ging maar wat maakt
dat uit :)

129 is niet duur voor een zender ontvanger combo, heb zelf via
marktplaats een 2de hands voor 50euro gekocht.

Ik ben zelf ook het nodige bezig met websites en wil me ook wel inzetten
voor een TNT site, als daar behoefte aan is. Zelf ook een webserver
staan dus als het ergens gehost moet worden (100mbit) laat het me weten
Waarom niet een TNT.rctankcombat.eu met algemene info op de "main" site?
Nu er toch meer Europeanen er mee bezig gaan, mooi vertrekpunt toch?
Misschien is er dan ook een plek voor een forum. Persoonlijk ben ik van
menig dat een forum beter werkt dan een mailing list zoals die nu wordt
gebruiken. Een mailing list is zo 1990 ;). Wanneer een forum een beetje
handig wordt ingedeeld in interesse, techniek enz. kan dit een stuk
overzichtelijker zijn dan een mailing list.

Mooi dat het een beetje opschiet, hier helaas nog geen ontwikkelingen :s

gr Joris