From: "WJ" <WJ-at-vdtogt.nl>
Subject: Re: Got my leopard running!! [TANKS]
Date: Wed, 14 Jun 2006 10:00:25 +0200 (CEST)

Hi Marc,
Ik was gisteravond bezig met de bedrading voor mijn tank, en ben nog
steeds niet tevreden met het gedrag van de controller.  Ik verdenk eerlijk
gezegd mijn zender/ontvanger van storing, aangezien ik mijn zender heb
laten modificeren door een collega.

Daarom heb ik besloten om een nieuwe zender aan te schaffen bij Conrad.
Ik weet dat jij er een besteld hebt daar, welke was dat? Ik heb nu de
40Mhz modelcraft besteld, 8 kanaals voor 129 EUR!! Samen met een extra
ontvanger en de kristallen 40mhz kanaal 88 en 89 moet ik een eind kunnen
komen.

Ik wil toch graag een website bouwen voor ons TNT team, als presentatie
zeg maar. Ik vind de domein www.rctankcombat.eu wat hoog gegrepen, dan
zouden we het voor geheel europa moeten gaan doen.  Wat dacht je van
www.rctankcombat.nl of misschien www.teamtnt.nl ?!

Groeten,
WJ

PS.  Ik hoop binnen twee weken een afstandsbestuurd model te hebben, er
begint echt schot in te komen!