From: "sigismund koster" <sigismund.koster-at-hetnet.nl>
Subject: Re: Shipping EV Warriors
Date: Wed, 15 Sep 2004 18:20:12 +0200

Hoi Marc,
enorm bedankt alvast voor de genomen moeite,ik zal zo snel mogelijk het geld
naar je over maken !
ik ga ervan uit dat je de boel verzekerd laat opsturen.
en met de belasting hoop ik dat ze de boel niet nog extra zullen belasten.
mischien kunnen ze de boel opsturen als repair!
ik ga nu vliegtuigen kijken hier bij de vlieg show bij de rijn brug! (market
garden)
van avond ben ik er wel  uit hoeveel meter ketting ik neem (zeker 4 m) en
hoeveel wielen.
groet Siggy.